پیش ثبت‌نام سرویس مدارس براس سال تحصیلی جدید در قم آغاز شد.

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به آغاز پیش ثبت نام سرویس مدارس توسط شرکت‌های مُجاز زیر نظر این سازمان گفت: اولیا دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه «سپند» پس از مشاهده شرکت‌های تأیید شده توسط سازمان تاکسیرانی، نسبت به پیش ثبت نام فرزند خود اقدام کنند.

قاسم طالبی افزود: با توجه اینکه مراحل تصویب نرخ کرایه سرویس دانش‌آموزی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از سوی مراجع ذی‌ربط در حال انجام است و از طرفی تا شروع سال تحصیلی زمان اندکی باقی‌مانده است، لذا به منظور تسریع در روند ثبت نام سرویس‌ها و رفع دغدغه اولیاء دانش آموزان، فرایند پیش ثبت نام برای شرکت‌های حمل و نقلی در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: شرکت‌های حمل و نقلی صرفاً مُجاز به دریافت مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پیش پرداخت به صورت علی‌الحساب از اولیاء دانش آموزان هستند و دریافت هرگونه مبلغ اضافی تخلف محسوب است.

طالبی گفت: والدین در صورت تماس و یا دریافت پیامک از سوی شرکت‌ها مبنی بر عقد قرارداد و انجام پیش ثبت نام، حتماً نام شرکت را در سامانه سپند جستجو و مراحل پیش ثبت‌نام را تنها از طریق این سامانه و شرکت‌های مجاز معرفی شده انجام دهند.

او اضافه کرد: پس از پیش ثبت نام، فرصت کافی برای اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر درباره تعرفه سرویس مدارس وجود خواهد داشت و ارقام نهایی به خانواده‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

پیش ثبت نام سرویس مدارس در قم در حالی آغاز شده که، شنبه گذشته جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر قم برای تعیین تعرفه سرویس‌ها در سال تحصیلی جدید، به علت برخی اختلافات و حواشی تشکیل نشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار