موسوی نژاد گفت: تعداد دانش آموزانی که در سال تحصیلی جدید مشغول به تحصیل می‌شوند، نسبت به سال تحصیلی گذشته ۲ درصد افزایش دارد.

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ حدود ۱۸۶ هزار دانش آموز در مدارس استان تحصیل خواهند کرد که نسبت به سال تحصیلی قبل ۲ درصد افزایش دارد. 

او با بیان اینکه پیش بینی ثبت نام ۱۸ هزار کلاس اولی را داریم، افزود: ۸۵ درصد دانش آموزان ثبت نام شده در استان کلاس بندی شده اند و ثبت نام بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان ورودی اول، هفتم و دهم انجام شده است.

موسوی نژاد اظهار کرد: ۵۰ درصد معلمان استان ابلاغ خود را برای سال تحصیلی جدید دریافت کرده و ۷۳۲ معلم نیز متقاضی نقل و انتقالات درون استانی بوده اند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: از ۷۳۲ معلم متقاضی جابجایی درون استانی، با انتقال ۲۳۱ معلم زن و مرد موافقت شده است.

او با اشاره به افزوده شدن ۴۱ فضای آموزشی در استان تا اول مهر تصریح کرد: در این فضا‌ها ۱۳۰ کلاس درس وجود دارد که دانش آموزان از آن‌ها بهره مند می‌شوند.

موسوی نژاد عنوان کرد: در سال تحصیلی جدید، ۴۹ فضای آموزشی در استان ۲ شیفت خواهند بود که از این تعداد، ۴۴ فضا در بیرجند و مابقی در سایر شهرستان‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.