امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی ۸ طرح عمرانی، خدماتی_رفاهی در شهرستان درمیان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

امروز شهرستان درمیان میزبان استاندار خراسان جنوبی بود؛ در این سفر یک روزه قناعت ضمن دیدار  با خانواده گرانقدر شهید محمد صاحبی در بخش قهستان،  ۸ طرح با اعتبار بیش از ۳۲ میلیارد تومان را افتتاح و یا عملیات اجرایی آن را آغاز کرد.

استاندار در دیدار با خانواده شهید محمد صاحبی، تکریم خانواده شهدا را تکلیف همه مدیران دانست و با اشاره به جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران و ازخودگذشتگی‌های خانواده هایشان، گفت: شهیدان از جان و هستی خود که مهمترین سرمایه هر فرد است، گذشتند و هرگز نمی‌توانیم ذره‌ای از این فداکاری‌ها را جبران کنیم.  

شهید محمد صاحبی متولد فروردین ماه سال ۱۳۴۸ روستای آسیابان است که با رسیدن به سن نوجوانی و در ۱۵ سالگی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد.  

این شهید گرانقدر در عملیات والفجر ۹ در حالی که مسئولیت بی سیم چی گروهان را برعهده داشت بر اثر اصابت ترکش‌های گلوله خمپاره دشمن در شبانگاه ۶ اسفند ۶۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.  

قناعت در ادامه سفر به شهرستان درمیان،   عملیات اجرایی مجتمع رفاهی شرکت پیشگامان بهار بی همتا پمپ گاز cnj را آغاز کرد؛ این مجتمع قرار است با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای احداث شود که حدود ۵۰ هزار نفر از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.


بیشتر بخوانید


همچنین با حضور استاندار مصلی نماز جمعه شهر قهستان به بهره برداری رسید؛ مسجد و مجتمع فرهنگی مذهبی مصلی بقیه الله الاعظم بخش قهستان که در سال ۱۴۰۰ وارد فاز اجرا شد، هزار و ۳۰۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار مورد نیاز برای اجرای آن از محل منابع مالی بنیاد مستضعفان، اوقاف و امور خیریه و مشارکت مردم و خیرین تأمین شده است.

از مجموع ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده برای احداث این مصلی، سهم مردم و خیران  ۵ میلیارد تومان است و  اداره کل اوقاف و امور خیریه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و بنیاد مستضعفان ۸۰۰ میلیون تومان  اعتبار به این طرح اختصاص داده اند.  

آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان گاز قهستان با اعتبار ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و حجم عملیات ۱۸۲ مترمربع در زمینی به مساحت ۴۶۰ مترمربع از سوی شرکت گاز خراسان جنوبی از دیگر برنامه‌های استانداردر شهرستان درمیان بود.

همچنین طرح  اصلاح شبکه توزیع و خط انتقال روستای کوشکک  با اعتبار دو میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، طرح توسعه شبکه پوشش همراه و اینترنت پرسرعت  روستای خسروآباد نیز با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان،  آسفالت معابر روستای بورنگ به متراز ۱۵ هزارمترمربع با اعتبار  ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان از جمله طرح‌هایی است که امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

 قرار است عصر امروز نیز با حضور استاندار   ۲ واحد گلخانه سبزی و صیفی با اعتبار ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان افتتاح شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.