۱۱ روستای خراسان جنوبی از نیمه مرداد تاکنون، از اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از راه اندازی ۹ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات، در روستا‌های استان، در یک ماه گذشته، خبر داد. 

مصطفی بهی، افزود: در ادامه اجرای طرح توسعه خدمات ارتباطی در روستا‌های استان، از نیمه مرداد تاکنون، ۶ سایت جدید الاحداث توسعه شبکه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه راه اندازی و ۳ سایت تلفن همراه موجود در روستا‌ها به تکنولوژی نسل ۴ همراه مجهز شدند.

به گفته وی سایت‌های جدید در روستا‌های سیوجان، طوطی و گیوشاد شهرستان خوسف، چاه رزمندگان شهرستان سربیشه، یوسف آباد شهرستان عشق آباد و زیدان شهرستان درمیان راه اندازی شده اند که این روستا‌ها و روستا‌های شل آباد خوسف و دهنوون عشق آباد را از سرویس تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: همچنین با تجهیز ۳ سایت دیگر تلفن همراه به تکنولوژی نسل ۴، در روستا‌های بصیران شهرستان خوسف، طاهریه شهرستان فردوس و زمانی شهرستان قائنات، این روستا‌ها از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند. 

بهی افزود: با اجرای این پروژه‌ها که با اعتباری بیش از ۳۸۵ میلیارد ریال، از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شده اند، بیش از هزار خانوار روستایی استان، از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.