امام جمعه موقت بیرجند گفت: کلید حل مشکلات اقتصادی کشور در تولید ملی و امید نبستن به دشمن است و برطرف کردن مشکلات مردم نیاز به برنامه ریزی دارد.

حجت‌الاسلام عبادی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های امروز نماز جمعه با بیان اینکه  کلید حل مشکلات اقتصادی کشور در تولید ملی است و  امید نبستن به دشمن نیز در این زمینه بسیار مهم  است، گفت:  برطرف کردن مشکلات مردم نیاز به برنامه ریزی دارد.  

او افزود: یکی از توصیه‌های بسیار خوب رهبر انقلاب در دیدار با اعضای هیأت دولت این بود که افراد دولت توجه بسیار زیادی به معنویت داشته باشند، زیرا زمانی که ارتباط با خدا باشد دیگر نخواهند گذاشت دشمن لبخند بزند.

حجت‌الاسلام عبادی با بیان اینکه  رهبر انقلاب در صحبت هایشان در خصوص افراد دولت به رئیس جمهور  توصیه‌های بسیاری کردند عنوان کرد: موفقیت ریاست جمهوری زمانی است که  انقلاب رو به جلو حرکت کند و این موفقیت در صورتی به دست می‌آید که دولتی منصوب شود که اول از همه افراد متعهد باشند و بعد از آن پست بی ربط به کسی داده نشود زیرا نبود این موارد و عدم توجه به آن آسیب زیادی به دولت و انقلاب وارد می‌کند.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: استفاده از کارشناسان، حضور در بین مردم و همچنین حکمرانی در فضای مجازی نیز بسیار مهم است.

او همچنین با بیان اینکه امروز روز تجلیل از آزادگان است، از آزادگانی که چندین سال در اسارت بودند و از زندگی خود برای این انقلاب و مردم سرزمینشان گذشتند قدردانی کرد.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: ملت مظلوم غزه و طوفان الاقصی امروز هیمنه‌ صهیونیست و حتی رسانه صهیونیست را در هم شکست و طوفان الاقصی موجب شد آبرویی برای آمریکا و صهیونیست باقی نماند.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.