مدیر اجرایی طرح صیانت فرهنگی اجتماعی مناطق گردشگری آران و بیدگل گفت:با اجرای طرح‌های ساماندهی، کویر مرنجاب رونق می‌گیرد.

 مدیر اجرایی طرح صیانت فرهنگی اجتماعی مناطق گردشگری آران و بیدگل با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی ورودی به کویر مرنجاب برای گردشگران گفت: با اجرای طرح‌های تشویقی و ساماندهی جاده خاکی کویر، منطقه مرنجاب بیش از پیش رونق می‌گیرد.

سید مرتضی کسایی زادگان افزود: با همفکری فعالان گردشگری، فرماندار، شهردار و ریاست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل یک طرح کوتاه مدت، جهت ساماندهی و رونق گردشگری در کویر مرنجاب جمع بندی شده است که افزایش خدمات، تسطیح جاده و ارائه بسته‌های تشویقی از جمله تخفیف تا سقف ۵۰ درصدی به گردشگران از جمله مهمترین محور‌های این طرح است.

وی اظهار کرد: تخفیف ۵۰ درصدی به اتوبوس‌ها و مینی بوس‌هایی که از مجتمع‌های گردشگری در منطقه مرنجاب خدمات بگیرند از مهمترین بند‌های تشویقی جهت رونق گردشگری در کویر مرنجاب است.

مدیر اجرایی طرح صیانت فرهنگی اجتماعی مناطق گردشگری آران و بیدگل بیان کرد: به خودرو‌های آفرود هم در صورت رعایت ضوابط ورود به کویر و حفاظت از محیط زیست منطقه، تخفیف ویژه در پرداخت ورودیه داده خواهد شد.

کسایی زادگان با بیان اینکه پرداخت ورودی به کویر مرنجاب برای شهروندان کاشان و آران و بیدگل همچنان رایگان است، افزود: آفرود سوارانی که اقامت خود را از مجموعه‌های گردشگری کویر مرنجاب رزرو کرده باشند هم شامل تخفیفاتی در پرداخت ورودیه به کویر مرنجاب خواهند شد.

وی اظهار کرد: در مورد تسریع در ساماندهی جاده مرنجاب به زودی جلسه‌ای با حضور همه بهره برداران گردشگری در منطقه کویری و دریاچه نمک برگزار تا سهم هر یک در ساماندهی این امر مهم تصمیم گیری خواهد شد.

 افزایش چند برابری قیمت ورودیه به کویر مرنجاب و جاده نابسامان موجب نارضایتی و کاهش ورود گردشگران در یکسال اخیر به منطقه مرنجاب شده بود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.