همزمان با هفته دولت، چندین پروژه آبرسانی در نقاط مختلف استان فارس از جمله بیرم که دچار مشکلات و تنش آبی زیادی بود، افتتاح شد.

در همین راستا چاه جدید شهر بیرم و کف‌شکنی چاه شماره ۴ این شهر با صرف اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

سید عبدالمهدی میرپور، مدیر امور آبفا شهرستان لارستان در مراسم افتتاح این پروژه گفت: این پروژه شامل حفر، تجهیز و برق‌رسانی به یک حلقه چاه و اجرای ۴۰۰ متر خط انتقال آب؛ همچنین کف‌شکنی چاه شماره ۴ شهر بیرم است که با اجرای این دو پروژه توانستیم دغدغه‌های کمبود آب در میان شهروندان شهر بیرم را برطرف کنیم.

همچنین طی مراسمی با حضور محمد جواد عسکری نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین دشت و رئیس کمسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، خلیل اقتصادی فرماندار، مشایخی معاون عمرانی فرماندار، نجفی بخشدار مرکزی و روسای ادارات شهرستان مخزن ۲۵۰۰ متر مکعبی مسکن مهر شهرستان داراب افتتاح شد.

عباس ارشدی، مدیر امور آبفا شهرستان داراب امروز، ۸ شهریورماه در این مراسم در خصوص مشخصات فنی پروژه مورد افتتاح گفت: این پروژه شامل احداث مخزن ۲۵۰۰ متر مکعبی و اجرای خط انتقا ل به طول ۱۸۰۰ متر برای تعداد ۱۷۰۰ خانوار تحت پوشش است.

علاوه بر اینها طی مراسمی با حضور اسماعیل قزلسفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، محمد مهدی فروردین نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الله نوروزپور معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفا استان فارس، جمشیدی فرماندار و مسولین محلی شهرستان فیروزآباد ۲ حلقه چاه آبرسانی در شهر فیروزآباد با صرف اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

فروردین، نماینده مردم شهرستان فیروزآباد در این مراسم گفت: اقدامات مناسبی در راستای آبرسانی به مناطق شهری و روستایی در شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین انجام شده و امروز شاهد بهره‌برداری از ۲ پروژه از این برنامه‌ها هستیم.

علیرضا اکبری، مدیر امور آبفا شهرستان فیروزآباد نیز در این مراسم گفت: این پروژه‌ها شامل حفر، تجهیز و برق‌رسانی چاه شماره ۲۱ و ۶ شهر فیروزآباد و اجرای ۱۰۰ متر خط انتقال آب با صرف اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال است.

در ادامه طی مراسم جداگانه‌ای با حضور معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت استاندار فارس، ۲ پروژه آبرسانی شهری با صرف اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال در شهرستان فراشبند گشایش یافت.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا فارس در تشریح پروژه آبرسانی به شهر فراشبند گفت: این پروژه شامل حفر، تجهیز و برق رسانی به یک حلقه چاه و اجرای ۱۵۰۰ متر شبکه توزیع آب برای نهصت ملی مسکن شهر فراشبند است که با صرف اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسیده است.

رضا اسدی در بیان مشخصات فنی پروژه دیگر آبرسانی در شهر نوجین این شهرستان نیز اظهار کرد: این پروژه شامل حفر تجهیز و برق‌رسانی به یک حلقه چاه و اجرای ۱۷۰۰ متر خط انتقال با صرف اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان است که امروز در هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دولت گشایش می‌یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.