نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد هشتم شهریور را نمادی از حقانیت و مظلومیت نظام و سند دیگری بر شقاوت سازمان‌های تروریستی عنوان کرد.

 آیت الله سید نصیر حسینی در این یادواره با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن ترور شخصیت‌ها و مردم ایران را در دستور کار قرار داد، گفت: ایران اسلامی از جمله کشورهایی است که قربانی ترورهای ناجوانمردانه در دهه های اخیر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه شهیدان دولت دیگر قربانیان ترور هستند، گفت: رجایی و باهنر برخواسته از توده محروم و مستضعف جامعه بودند که از طبقه مرفه نبودند و انقلاب ما انقلاب پابرهنگان بود که مرتب حضرت امام هم به این موضوع اشاره داشتند شهید جمهور آیت‌الله رئیسی هم از طبقه مستضعف و محروم جامعه بود، اما خدمات شایانی را به جامعه ارائه کردند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به خیانت برخی از ضد انقلاب ها در ایران اسلامی عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناختند و دشمن، چون می‌دانست شخصیت‌هایی مثل آنها تا آخرین قدم با مردم می‌مانند دست به ترور آنها زد.

آیت الله حسینی هفته دولت را فرصتی برای تبیین خدمات نظام به مردم در مناطق مختلف توصیف و اضافه کرد: باید از دستاورد‌های انقلاب اسلامی حراست و حفاظت کنیم و برای رسیدن به نقطه آرمانی همه تلاش خود را به کار گیریم.

وی با تاکید بر اینکه باید همه مدیران و مسئولان در این یادواره ها شرکت کنند، افزود: شرکت نکردن برخی از مسئولان در این یادواره زیبنده نیست و مسئولان تا آخرین ثانیه های خدمت باید به مردم خدمت رسانی کنند.

حجت السلام خاضع رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان هم با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی های لازم برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن این یادواره انجام شد، گفت: اقتدار، امنیت، آسایش و ابهت کنونی جمهوری اسلامی برگرفته از رشادت های شهیدان است .

وی اضافه کرد: راهپیمایی خشم فردا بعد از نماز جمعه در سراسر استان برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.