رئیس اداری انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت:آخرین مهلت اولیا برای ثبت نام در سامانه سرویس مدارس در استان دهم شهریور ماه است.

شهریاری گفت: اولیای محترم تنها تا دهم شهریور ماه فرصت دارند برای ثبت نام فرزندان خود به سامانه سرویس مدارس تحت عنوان سامانه سپند مراجعه نمایند.

 شهریاری اظهار کرد: با عنایت به تمدید ثبت درخواست سرویس مدارس تا دهم شهریور ماه و عدم امکان تمدید دوباره طبق اعلام معاونت حمل و نقل مسافر شهری جهت جلوگیری از تضییع حقوق والدین و دانش‌آموزان مدیران مدارس موظف هستند تا بررسی‌های لازم را در این خصوص به عمل بیاورند.

وی ادامه داد: مدیران باید بررسی کنند که آیا تعداد نفرات ثبت نام کننده در سامانه سپند با تعداد نفرات پیش‌بینی شده به این منظور یکسان هستند یا نه و در صورت هرگونه مغایرت باید اطلاع‌رسانی لازم به تمامی اولیا صورت گیرد.

وی، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت ساماندهی سرویس مدارس از سوی شهرداری و سازمان تاکسیرانی را مشروط به ثبت نام تمامی دانش‌آموزان واجد شرایط عنوان کرد و گفت: تا بدین لحظه ۱۶۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان در سامانه سپند به آدرس www.irtusepand.ir نسبت به ثبت درخواست سرویس اقدام نموده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.