رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قشم از افزایش ۱۰۰ درصدی شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو‌های داخلی و وارداتی و ۱۵۰ درصدی شماره گذاری موتورسیکلت‌های نو در این شهرستان مرزی خبر داد.

سرگرد مهدی رسول زاده رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قشم روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پنج ماهه سال جاری، سه هزار و ۷۹، نقل و انتقال خودرو در سراسر این جزیره صورت گرفته که نسبت به سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۴۰۲ خودروی نو شماره پلاک کرده ایم که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قشم توضیح داد: در خصوص خودرو‌های نو شماره به تفکیک، ۴۰۰ دستگاه کامیون و کامیونت و ۲ دستگاه سواری هیبریدی وارداتی نو شماره داشته ایم که این رقم نسبت به سال قبل، ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

سرگرد رسول زاده در خصوص نقل و انتقال موتورسیکلت‌ها نیز اضافه کرد: در پنج ماهه امسال ۳۰۸ نقل و انتقال موتورسیکلت در این شهرستان مرزی صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.

وی یادآور شد: امسال ۲۵۰ دستگاه موتورسیکلت نو شماره در این جزیره پلاک شده اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود ۱۵۰ درصد افزایش داشته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قشم اظهار کرد: همچنین جهت تسریع در فرآیند ارایه خدمات به خودرو‌های عمومی وارد شده به این منطقه آزاد (کامیون و کامیونت) روزانه شماره گذاری بیش از ۳۰ دستگاه خودرو با همکاری اداره شماره گذاری سازمان منطقه آزاد قشم در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.