معاون وزیر صمت گفت: ۲۰ میلیون کولر و بخاری نیاز به بازسازی و نوسازی دارند که اجرای آن توسط دستگاه ها الزامی شده است.

 محمد مهدی برادران معاون وزیر صمت  در   جمع خبرنگاران  با بیان اینکه  شهرداری‌ها در سال‌های گذشته به وظایف خود در زمینه بافت فرسوده و نظارت بر ساختمان‌هایی که باید ساخته شود عمل نکردند و ما با آنها چالش داریم گفت:  به طور مثال در بحث شیرآلات  در ساخت آنها  از سرب بالا استفاده می‌شود که استاندارد‌های لازم را ندارند.

وی افزود: بیش از بیست میلیون کولر و بخاری نیاز به بازسازی دارند و  این موضوع الزامی شده است که شهرداری‌ها باید سختگیرانه به این موضوع ورود  کنند  و باید به رفاه بیشتر افراد هم توجه شود.

معاون وزیر صمت  با بیان اینکه  در سازمان ملی استاندارد  در حوزه ساخت مسکن  و صنعتی سازی  به جمع بندی رسیده ایم گفت: متاسفانه در سطح بازار  با توجه به آنکه  به سمت صنعتی شدن ساختمان رفتیم  بهره وری  در حوزه ساخت کاهش یافته است.

 برادران  توضیح داد: در مقیاس صادرات محصولات ساختمانی باید بتوانیم به کیفیت و استحکام زیبایی محصولات توجه کنیم و باید بتوانیم این موضوع را دنبال کنیم و باید به افزایش کیفیت بهره وری هم توجه کنیم و به استحکام و زیبایی هم توجه کنیم.

او گفت: من مطمئن هستم با کمک سایر دستگاه‌ها و برنامه مشخصی که داریم رشد این صنعت  را شاهد خواهیم بود ما باید خدمات مهندسی در کشور را نظام‌مند کنیم و اکنون این کار در حال انجام است.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: مسکن ، صنعتی سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار