در آستانه برگزاری دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولان سپاه فتح استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان دیدار کردند.

 در این مراسم مدیرکل صدا و سیمای استان با قدردانی ازخدمات درخور توجه سپاه پاسداران در برگزاری یادواره‌ها و پیش برنامه‌های این رخداد بزرگ فرهنگی در استان گفت: شبکه استانی دنا عزم خود را برای انعکاس دومین کنگره ملی شهدای استان به بهترین شکل ممکن جزم کرده است.

سید شهریار گنجی افزود: به دنبال این هستیم که دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد که ۱۸ و ۱۹ شهریور در یاسوج برگزار می‌شود، از طریق شبکه‌های استانی سایر نقاط کشور و همچنین چندین شبکه ملی به روی آنتن برود.

وی همچنین از راه اندازی" قرارگاه رصد " با حضور فعالان فضای مجازی، تشکل‌ها و نهاد‌های مردم نهاد و فعالان سایر اقشار خبر داد و گفت: در این قرارگاه تمامی اخبار مثبت و منفی در سطح استان رصد خواهند شد و متناسب با هرکدام برنامه ریزی و سیاست گذاری می‌شود.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست ضمن تقدیر از صدا و سیمای استان در پوشش رسانه ایی تمامی پیش رخداد‌های مربوط به دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد گفت: سطح تعامل و همکاری سپاه با صدا و سیما تنها معطوف به کنگره ملی شهدای استان نیست و رسانه ملی نقش بسیار مهمی در جهاد تبیین، انعکاس فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و سایر حوزه‌ها دارد.

سردار مثنوی اضافه کرد: به دلیل روح انقلابی که در مجموعه صدا و سیما حاکم است انتظاری جز این نیست و این ارتباط بسیار تنگاتنگ بوده است به طوریکه مجموعه سپاه پاسداران احساس غریبی نمی‌کند.

وی گفت: ۲۵ کمیته و ۶ کارگروه ویژه کنگره ملی شهدای استان تشکیل شد که یکی از ارکان اصلی، " کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی" است که با مسئولیت صدا و سیمای مرکز استان کار خود را آغاز و در انعکاس اخبار در قبل، حین و اجرای برنامه‌ها به خوبی عمل کرد که در این بخش کار کم نظیری شکل گرفت.

سردار مثنوی با بیان اینکه ۱۷ اجلاسیه شهدا تا به امروز با حضور مسئولان کشوری و لشکری در استان برگزار شده است افزود: پنج اجلاسیه دیگر نیز در استان برگزار خواهد شد که اجلاسیه شهدای امنیت و شهدای نیروی انتظامی به زودی و اجلاسیه شهدای دانشجویی، دانش آموزی و زنان بعد از کنگره ملی نهایی برگزار می‌شود.

وی گفت: امیدوار بودیم که فیلم سینمایی شهید هدایت الله طیب شهید شاخص دانشجویی کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد برای نمایش در این کنگره ملی آماد ه شود که چنین اتفاقی نیفتاد و درآینده این مهم محقق می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان همچنین اجرای نمایش فصل شیدایی که از ۱۲ تا ۲۶ مرداد امسال در دهکده دفاع مقدس یاسوج برگزار شد را یادآور شد و گفت: مردم استقبال چشمگیری از این نمایش داشتند و شب پایانی نیز بیش از ۱۰ هزار نفر از این اثر هنری فاخر دیدن کردند.

سردار مثنوی افزود: ۱۵۰ هنرور تربیت کرده ایم تا در کنگره ملی شهدای استان در کنار ۳۰۰ هنرور قبلی نمایش فصل شیدایی به ایفای نقش بپردازند.

در ابتدای این نشست نیز علیداد روشن مسئول بسیج صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از برنامه‌های و اقدامات این مرکز در بحث کنگره ملی شهدای استان ارائه داد.

گفتنی است دومین کنگره ملی دو هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۸ و ۱۹ شهریور با حضور مسئولان رده بالای کشور و استان از ساعت ۲۰ شب در دهکده دفاع مقدس یاسوج برگزارخواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.