اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی استان از فردا در پارک مهرورزی شهر یاسوج برگزار می‌شود.

 فرمانده سپاه فتح استان گفت: اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی استان در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۱۷ تا ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۳ در بخش دهکده دفاع مقدسِ پارک مهرورزی شهر یاسوج برگزار می‌شود.
 
سردار مثنوی افزود: سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمان شب اصلی اجلاسیه یعنی یکشنبه ۱۸ شهریور است.
 
وی با اشاره به اینکه این برنامه از ساعت ۲۰ تا ۲۳ ادامه دارد اضافه کرد: در شب اول (۱۷ شهریورماه ۱۴۰۳) این کنگره، برنامه فصل شیدایی با برنامه‌ها و کار‌های هنری جدید به نمایش گذاشته می‌شود.

مثنوی ادامه داد: شب دوم (۱۸ شهریورماه ۱۴۰۳) برنامه اجلاسیه نهایی با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، اقشار مختلف مردم و جامعه ایثارگران و خانواده شهدا، فرماندهان نظامی استانی و کشوری و مسئولان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان گفت: شب سوم (۱۹ شهریور) با اجرای مجدد برنامه‌های هنری و فرهنگی و با گرامیداشت یاد و خاطر ۱۵۲۱ شهید تیپ ۴۸ فتح استان و در قالب اجلاسیه شهدای تیپ ۴۸ فتح برگزار می‌شود.
 
سردار مثنوی افزود: با همکاری شهرداری یاسوج پارکینگ و پلی برای عبور و مرور مردم عزیز در خیابان ساحلی احداث شده و ورود و خروج اصلی به برنامه‌های دومین کنگره ملی شهدای استان از این خیابان خواهد بود و الزامی به ورود مردم از سمت پارک مهرورزی نیست. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.