هنرستان تخصصی صنعت و ساختمان به همت خیر نیک اندیش در شهرک پردیس کازرون به بهره برداری رسید.

مراسم افتتاحیه هنرستان صنعت و ساختمان با ظرفیت ۹ کلاس و ۴ کارگاه آموزشی به همت خیر نیک اندیش ابراهیم ذوالقدری با حضور جمعی از مسئولان و مردم در شهرک پردیس کازرون برگزار شد.

این مدرسه تخصصی در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع شامل بخش‌هایی از جمله ساختمان آموزشی به مساحت هزار و ۳۱۴ و ۴ کارگاه فنی مجموعا به مساحت ۵۶۰ متر مربع از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ ساخته شده است.

این هنرستان با حمایت کامل خیر نیک‌اندیش کازرونی و هزینه‌ای بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان به سرانجام رسید.

هنرستان تخصصی صنعت و ساختمان، در رشته‌های تخصصی مربوط به حوزه عمران، معماری و ساختمان و در ۳ پایه تحصیلی متوسطه دوم فعالیت خواهد کرد.

امیرحسین جمشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کازرون در این مراسم اظهار کرد: اکنون فضای مطلوب آموزشی با حضور خیران بزرگ‌منشی همچون ابراهیم ذوالقدری رقم خورده است و در آینده نیز طرح‌های دیگری به بهره برداری خواهند رسید.

حجت‌الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون نیز در این مراسم خیران را الگوی نسل آینده برشمرد و اظهار کرد: کار خیّر، گردآوری آجر و سیمان نیست، بلکه اسوه شدن برای نسل آینده است. 

او با بیان اینکه خیر کسی است که امید به آینده داشته و نقش آفرینی خود را باور دارد، افزود: همواره در امور خیر بیشترین لذت را خیران خواهند برد.

امام جمعه کازرون ادامه داد: هرچند دانش آموزان از این کار خیر بهره‌مند و شهر نیز منتفع و پیشرفته خواهد شد، اما این خیّر است که با تعلق خاطر به کار خیر، علاقه به تداوم کار خیر داشته و در مسیر کمال گام برمی‌دارد.

کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.