۵۴ طرح جهاد کشاورزی روز چهارشنبه مصادف با هفته دولت با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی با اعتباری معادل سه هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

محمدحسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین با بیان اینکه افتتاح این طرح‌ها به اشتغالزایی برای هزار نفر منجر شده است، گفت: با توجه به اقدامات خوب و تاثیر گذار در اصلاح و اجرای الگوی کشت امسال در تولید گندم باکیفیت نسبت به سال‌های مشابه ۲۵ درصد رشد داشتیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه در حوزه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی برنامه‌های خوبی اجرا نشده و قزوین به عنوان قطب کشاوزی کشور نیاز دارد تا سرمایه گذاری‌های جدی تری در آن صورت گیرد.

ایران با ۱۵ کشور همسایه منابع مشترک آبی دارد

حجت الاسلام ولی الله مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی قزوین نیز در این مراسم با اشاره به این نکته که حمایت از صنعت قابل مقایسه با بخش کشاورزی نیست، بیان کرد: احیای دشت قزوین یک مطالبه عمومی و استانی است که مقام معظم رهبری نیز نسبت به آن تاکیدات ویژه‌ای داشته است، انتظار داریم همانطور که از بخش صنعت حمایت می‌شود از حوزه کشاورزی نیز حمایت شود.

وی اضافه کرد: هفته دولت فرصت مناسبی جهت قدردانی از کارگزارانی است که در مسیر تحقق عدالت و خدمت رسانی به مردم گام برمی‌دارند.

حجت الاسلام مصائبی ادامه داد: امروز یکی از مهمترین ابر چالش‌های جهان در حوزه ژئوپلیتیک موضوع آب است و کشور ما با ۱۵ کشور همسایه منابع مشترک آبی دارد.

این مسئول عنوان کرد: بخش کشاورزی کشور نیاز دارد تا با یک نگاه علمی و مطالعه دقیق بین المللی به دنبال تثبیت حقابه باشد و باید حقابه ایران در مجامع بین المللی پیگیری شود.

محمدمهدی برومندی معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی روز چهارشنبه در جریان سفر به استان قزوین در مراسم افتتاح این طرح‌های کشاورزی حضور داشت.

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی روز چهارشنبه در سفر به استان قزوین با حضور در مراسم گرامیداشت هفته دولت، در مراسم اقتتاح طرح‌های بخش کشاورزی واقع در تاکستان نیز حضور می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار