رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز گفت: ۲ نفر از کارشناسان امدادگر اوژانس این استان حین انجام ماموریت، مورد ضرب و شتم قرار گرفته و مصدوم شدند.

مهدوی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: پیرو اعلام ماموریت با عنوان سقوط از ارتفاع در ساعت ۲۲:۳۰ به آدرس بلوار حدادی، کارشناسان این مرکز از نزدیکترین واحد عملیاتی به آدرس فوق اعزام شدند، پس از ارزیابی لازم مشخص می‌شود که ماهیت ماموریت مغایر با موضوع عنوان شده است و کارکنان اورژانس۱۱۵ با چند نفر افراد که رفتار های نامتعارف و غیر طبیعی داشته اند مواجه می شوند که حین انجام اقدامات درمانی اولیه لازم ،یک نفر از این افراد اقدام به جابجایی خودسرانه آمبولانس با نیت نامشخص می نماید لذا با مقاومت پرسنل، آمبولانس از دست فرد خاطی خارج می شود ولی با دخالت همراهان بیماران که خارج از وضعیت طبیعی بودند همکاران دچار آسیب‌های جسمی ناشی از این درگیری می‌شوند و در نهایت با مداخله نیروهای نظامی افراد مذکور دستگیر و به بازداشتگاه منتقل می شوند.

به اطلاع میرساند ضمن عیادت و بررسی فرایند درمان کارشناس اورژانس البرز ، هماهنگی لازم جهت ترخیص همکاران انجام و بدون پرداخت هرگونه هزینه بستری و جراحی، از بیمارستان ترخیص شدند.

همچنین آقای دکتر مهدوی گفت: مطابق هماهنگی و پیگیری های حقوقی و قضایی از مراجع ذیصلاح، متهمین که شامل ۴ نفر می باشند بلافاصه پس از ضرب و شتم تکنسین ها و تخریب آمبولانس، توسط عوامل زحمتکش کلانتری ۴۶ دهقان ویلا بازداشت و در اولین ساعت کاری امروز با پیگیری صورت‌ گرفته تحویل مراجع قضایی گردیده و راهی زندان شدند.

 مرکز اورژانس۱۱۵ البرز در راستای حمایت قضایی از همکاران و پیشگیری از وقوع موارد مشابه اقدامات لازم جهت پیگیری جنبه عمومی جرم را مجدانه به عمل خواهد آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.