تولید کننده ایرانی به انتقادات برخی ملی پوشان در خصوص کیفیت‌های میز‌های پینگ پنگ واکنش نشان داد.

آیدین وظیفه خواه تولید کننده میز‌های ایرانی پینگ پنگ در خصوص کیفیت و نوع مرغوبیت این میز‌ها پس از اعتراض برخی از بازیکنان در انتخابی تیم ملی نسبت به کیفیت آنها واکنش نشان داد و گفت: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی این وظیفه یکایک ما ایرانیان می‌باشد که از کالای ایرانی حمایت کنیم.

 او ادامه داد: در این شرایط اقتصادی که حمایت از تولید ملی وظیفه ما می‌باشد، طبق سخنان رهبر معظم انقلاب، به این امر جامه عمل پوشاندیم و از ظرفیت صنعتگران زبده ایرانی در جهت بهبود هرچه بهتر کیفیت میز‌های پینگ پنگ استفاده کردیم.

وظیفه خواه در پاسخ به اعتراض برخی از ورزشکاران نسبت به این میز‌ها گفت: بازیکنانی که معترض بودند تنها در زمانی که در بازی شکست میخوردند باخت خود را به گردن میز‌ها می‌انداختند، بازیکنی که به عضویت تیم ملی در نیامده است انتقاد از میز دارد درحالی که تا دوره‌های قبل وقتی عضو تیم ملی می‌شد با توانمندی خود به این مهم دست یافته بود سؤال اینجاست آیا آن زمان میز هیچ مشکلی نداشت؟

تولید کننده میز‌های ایرانی در ادامه افزود: افشین نوروزی بازیکنی است که ادعا میکند این میز عامل شکست و حذفش از انتخابی تیم ملی شده است، این شخص فراموش کرده است که در ادوار گذشته با همین میز‌ها ملی پوش شده بود و در سال ۹۸ تعداد ۷ مدل از همین میز با نام المپین و ۶۰ پارتیشن از بنده برای باشگاه شخصی خود خریداری نمود و تنها ۳ میلیون از ۲۸ میلیون تومان هزینه میز را پرداخت کرد و ۲۵ میلیون به خودش تخفیف داد چرا که آن زمان به زعم این بازیکن این میز‌ها بسیار با کیفیت بود و عنوان کرد من به عنوان کاپیتان وقت تیم ملی از میز‌های شما حمایت و استفاده میکنم که این کار باعث تبلیغ برای شرکت شما می‌شود و در سال ۹۸ چیزی در حدود ۲۵۰ میلیون تومان به نرخ امروز این بازیکن به بنده پرداخت نکرده است.

وظیفه خواه در ادامه گفت: رنگ میز‌های جدید به مراتب بهتر از برندهای دیگر می‌باشد و با دستگاه‌هایی که خریداری نموده ایم و تا پایان امسال به کشور وارد می‌شوند امیدوارم  بتوانیم کیفیت بهتری از میز‌ها را ارائه دهیم و برای کسب تاییدیه نهایی فدراسیون جهانی در تلاش هستیم این اتفاق را رقم بزنیم تا باوجود تحریم‌ها و اینکه هیچ رنگ خارجی به کشور وارد نمی‌شود کیفیتی بسیار ایده آل را ارائه دهیم.

کارآفرین برتر ایرانی در سال ۹۷ در ادامه نسبت به تفاوت کیفیت میز‌های جدید با مورد مشابه قبلی گفت: شش سال است این میز‌ها با همان کیفیت بدون کوچکترین تغییری درحال تولید است و با استفاده از MDF ترک ۲۵ میل ساخته می‌شود و با اطمینان عرض می‌کنم بهترین میز تولید داخل همین میز‌های استاندارد است.

وظیفه خواه در بخشی دیگر از صحبت‌های خود گفت: این میز به قیمت تمام شده کارخانه به هیئت‌های استانی و فدراسیون اهدا می‌شود و هیچ رانتی در ساخت این میز‌ها اتفاق نیفتاده است. میز‌های ایرانی با قیمتی در حدود یک پنجم قیمت مشابه خارجی و تقریبا با کیفیتی نزدیک به مورد خارجی در ایران عرضه می‌شود و به کشور‌های عراق، گرجستان و ارمنستان نیز صادر می گردد.

وظیفه خواه در پایان تاکید کرد: این اعتراضات به دلیل سهم خواهی افراد می‌باشد و اگر سهمی از فدراسیون در اختیار آقایان قرار بگیرد شاید سکوت اختیار کنند و دیگر ایراد‌های غیرمنطقی نگیرند و جامعه‌ی تنیس روی میز بهتر از من از این افراد شناخت دارند، چرا که اگر این میز‌ها مشکل باخت افراد و انتخاب نشدنشان در انتخابی تیم ملی باشد امثال فرجی، موسوی و سهرابی نفرات اول تا سوم انتخابی تیم ملی نیز می‌بایست به این میز‌ها انتقاد میکردند و‌ ای کاش نقد دوستان منصفانه و به دور از غرض ورزی بود چرا که ما با این کار جلوی خروج ارز از کشور را گرفتیم و کارگر ایرانی را حمایت کرده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
آقا پول تولید کننده رو بده
آخرین اخبار