دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: ۳۸ کانون یاریگران زندگی در استان به منظور فرهنگ سازی و آگاه سازی از آسیب‌های اجتماعی و مصرف مواد به بهره برداری رسیده است.

محمد پناه در سومین کمیته فرهنگی و هنری شورای کردستان که با حضور اعضاء در سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان برگزار شد اظهار کرد: با خدمات رسانی و آگاه سازی با رویکرد اقدامات فرهنگ سازی به منظور پیشگیری از مصرف مواد در  نواحی دور دست و روستاها می توان با زبان هنر و استفاده از ظرفیت های هنری اقدامات شایسته ای را انجام دهیم.
 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان با بیان اینکه هر کدام از دستگاه ها باید وظیفه ذاتی خود را در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی به نحو احسن انجام دهند گفت : سازمان های صدا و سیما،حوزه هنری،فرهنگ و ارشاد و سپاه میتوانند از ظرفیت بالای دستگاهی خود به منظور دست یابی به هدف مورد نظر استفاده کنند.
 
وی بااشاره به اینکه در ۳۸ روستایی که کانون یاریگران زندگی به بهره برداری رسیده است افزود: باید به تک تک افراد آن روستاها آموزش داده شود و یکی از بازوان اجرایی ما که میتواند این مهم را به ثمر برساند استفاده از ظرفیت سمن ها است .
 
وی با بیان اینکه استان ما نسبت به مدت مشابه پارسال در مصرف مواد آمار افزایشی داشته است افزود : مصرف مواد به بنیان خانواده آسیب می زند و  آسیب اعتیاد بسیار وسیع است که می طلبد نسبت به رفع اساسی آن با برنامه ریزی علمی در پی کاهش آن تلاش کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.