کتاب بیومکانیک مفاصل در استان چهارمحال و بختیاری وارد بازار نشر شد.

سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب بیومکانیک مفاصل به قلم دکتر علی فتاحی دکترای تخصصی، گروه بیومکانیک ورزشی واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی و محمد علی‌نسب فیزیوتراپیست، گروه بیومکانیک ورزشی، واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی گردآوری و ترجمه و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

وی افزود: این کتاب در ۳۲۰ صفحه در قطع وزیری گردآوری و ترجمه و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

در معرفی کتاب آمده است: بدن انسان یک شگفتی مهندسی است که شامل شبکه پیچیده‌ای از مفاصل به هم پیوسته است که به ما امکان حرکت، انجام وظایف و شرکت در فعالیت‌های جسمانی را می‌دهد.


بیشتر بخوانید


بیومکانیک، رشته‌ای که زیست‌شناسی و مکانیک را ادغام می‌کند، به دنبال درک عملکرد پیچیده این مفاصل است. با مطالعه بیومکانیک مفاصل، محققان و متخصصان سلامت عمومی درک ارزشمندی در مورد بنیه‌سازی حرکت، پیشگیری از آسیب و تکنیک‌های توانبخشی به دست می‌آورند.

انتشارات جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری که به‌صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش دارد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.
علاقمندان برای تهیه کتابِ «بیومکانیک مفاصل» می‌توانند به درگاه اینترنتی ۱۶ book. ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.