مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در هفته دولت ۶۵ طرح راهداری با اعتبار ۲۴۴ میلیارد تومان در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت در حوزه راهداری استان شامل ۱۸ طرح در حوزه ایمنی راه و حریم، ۷ طرح در حوزه نگهداری ابنیه فنی، ۱۳ طرح در حوزه راه روستایی، ۲۷ طرح در حوزه نگهداری راه‌ها و یک طرح نیز در بخش مرکز مدیرت راه‌ها است.

وی با اشاره به همت اداره کل راهداری آذربایجان‌غربی برای رفع نقاط حادثه خیز استان است، افزود: از جمله ۱۸ طرحی که در حوزه ایمنی راه و حریم اداره کل در هفته دولت افتتاح می‌شود می‌توان به حذف ۱۳ نقطه پر تصادف استان، ۲۰۰۰ کیلومتر خط کشی، نصب ۳۵۰ عدد تابلو و علائم، نصب بالغ بر ۲ کیلومتر نیوجرسی و ایجاد ۵ کیلومتر روشنایی طولی در محور‌های مواصلاتی استان با اعتبار هزینه شده ۸۶۲ میلیارد ریال اشاره کرد.

دست ‌نشان اضافه کرد: لکه‌گیری و آسفالت بیش از ۵۹ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان، آسفالت بیش از ۴۳ کیلومتر راه روستایی و احداث ۷ دستگاه پل از دیگر طرح‌های هستند که در حوزه راه روستایی، نگهداری راه‌ها و ابنیه فنی در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.