از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و ۶۵۰ تُن گاز مایع در استان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۴۵ درصدی همراه بوده است.

  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در دیدار با فرماندار سقز، با اشاره به اجرای کامل طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در استان گفت:  از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و ۶۵۰ تُن گاز مایع در استان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۴۵ درصدی همراه بوده است.

جهانبخش نوکانی، این میزان کاهش مصرف گاز مایع را ناشی از اجرای مطلوب این طرح عنوان کرد و افزود: با فعالیت ۱۳۰ نمایندگی توزیع گاز مایع در کردستان در حال حاضر ۶ هزار خانوار در مناطق مختلف استان از گاز مایع برای سوخت استفاده می‌کنند.

وی به مباحث کشاورزی و فعالیت ۶۲۰۰ دستگاه ادوات کشاورزی در شهرستان ‏سقز اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در بخش کشاورزی این شهرستان ۱۶ میلیون و ششصد هزار لیتر نفتگاز تامین و توزیع شده است .

تامین و توزیع بیش از چهار هزار تُن گاز مایع در کردستان

نوکانی از فعال بودن ۱۰ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و هفت باب جایگاه سی ان جی در ناحیه سقز خبرداد و اظهار کرد: عملیات احداث ۲ باب جایگاه عرضه سوخت نیز در دست اقدام است که با توجه به تعداد مجاری عرضه موجود و گستردگی جغرافیایی مطلوب این جایگاه‌ها، زمینه ارائه خدمات مطلوب و دسترسی بهتر شهروندان به فرآورده‌های نفتی به خوبی مهیا شده است.

برچسب ها: گاز مایع ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.