موی تای کاران کردستانی در رقابت‌های قهرمانی و انتخابی کشور افتخار آفرین شدند.

مسابقات قهرمانی و انتخابی موی تای رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور تحت عنوان جام شهدای مقاومت طی روز‌های ۲۷ لغایت ۳۱ مردادماه در دانشگاه آزاد واحد شهرکرد به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 براین اساس، رقابت دختران از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ مردادماه و مسابقات پسران نیز از تاریخ ۲۹ تا ۳۱ مردادماه برگزار شد.

 در این مسابقات ۵۰۰ نفر از ورزشکاران دختر و ۸۰۰ ورزشکار پسر از ۲۶ استان کشور با هم به رقابت پرداختند.

 در بخش بانوان این مسابقات «مهرسانا فلاحی» در وزن ۴۰ کیلوگرم و «اوین عظیمی» در وزن ۴۶ کیلوگرم رده سنی نونهالان به دو مدال برنز دست پیدا کردند و در وزن ۴۸ کیلوگرم رده سنی نوجوانان نیز «روژان بهنامی» دیگر موی تای کار کردستانی صاحب نشان زرین طلا شد.

 تیم موی تای بانوان کردستان با سرمربیگری و مربیگری مریم صفایی و نیلا میرزایی در این مسابقات حضور پیدا کردند.

 همچنین در بخش آقایان این مسابقات نیز پارسا ظاهری در وزن ۳۲ کیلوگرم و آرتین احمدیان در وزن ۴۰ کیلوگرم رده سنی نونهالان نشان برنز را کسب کردند و شایار اسعدی در وزن ۶۰ کیلوگرم و ماهان ساعدی در وزن ۳۶ کیلوگرم همین رده صاحب دو مدال ارزشمند طلا شدند.

 در رده سنی جوانان این مسابقات یزدان قمری در وزن ۴۸ کیلوگرم، ارمیا قضایی در وزن ۵۷ کیلوگرم، میلاد قادری در وزن ۸۶ کیلوگرم و مانی جعفری در وزن ۹۰ کیلوگرم به چهار نشان برنز دست یافتند.

سامان امامی راد و یادگار خالدی به عنوان سرمربی و مربی و زانا عبدی نیز در کسوت سرپرست موی تای کاران تیم پسران کردستان را در این مسابقات همراهی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.