وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز با حضور در ساختمان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کار خود را آغاز کرد.

احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ابتدای ورود به ساختمان مرکزی این وزارتخانه به مقام شامخ شهید گمنام این وزارتخانه ادای احترام کرد.

وی سپس با حضور درطبقات مختلف، در دیدار چهره به چهره با کارکنان این وزارتخانه، ضمن تبریک روز کارمند در جریان امور رفاهی و موضوعات اداری کارکنان قرار گرفت.

نشست و گفت و گوی صمیمانه با «سید صولت مرتضوی» وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر برنامه‌های میدری بود.

«احمد میدری» چهارشنبه ۳۱ مرداد توانست با کسب اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی و با ۱۹۱ رای موافق به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کابینه دولت چهاردهم انتخاب شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از اخذ رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام مجلس شورای اسلامی، از مرکز بهزیستی دختران باغ بهشت امام رضا (ع) بازدید کرد.

احمد میدری (متولد ۱۳۴۲ در آبادان) دارای دکترای تخصصی اقتصاد و کارشناسی ارشد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی از دانشگاه تهران است.

میدری سابقه تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه شهید چمران اهواز را نیز دارد. از سوابق اجرایی و پژوهشی «احمد میدری» می‌توان به معاون وزیر کار در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره ششم، مشاور قائم مقام وزیر اقتصاد (از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴)، عضو هیئت مدیره بیمه دانا (از خرداد ۱۳۸۴ تا تیر ۱۳۸۶)، عضو ناظر شورای برنامه‌ریزی استان خوزستان در دوره نمایندگی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز، تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی، پژوهشگر مرکز تحقیقات استراتژیک (از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۲) و پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی (از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۶) اشاره کرد.

برچسب ها: وزارت کار ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار