وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از ۳ میلیون زائر تا به امروز عازم کربلا و تاکنون بیش از ۲۲۰ هزار نفر وارد کشور شده‌اند.

فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی در خبر ۱۱ شبکه خبر گفت: بیش از ۳ میلیون زائر عازم کربلا و نجف شده‌اند و با توجه به آنکه حماسه کربلا پایانی ندارد بنابراین خدمات‌رسانی باید به بهترین نحو  ممکن انجام شود.

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری درخصوص فراهم کردن سفری بدون دغدغه و آسان به کربلا برای زائران؛ بنابراین تلاش تمامی همکاران ایجاد یک سفر آسان و ارزان برای زائران کربلا است‌.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۲۰ هزار زائر تاکنون به کشور بازگشته‌اند و همچنان با نزدیک شدن به اربعین خدمت‌رسانی به زائران با سرعت بیشتری در حال انجام است، گفت: وضعیت خدمت‌رسانی به زائران بسیار مناسب است، اما امیدواریم در سال آینده بتوانیم خدمات بهتری را با کمک دولت و مجلس به زائران ارائه کنیم.

صادق بیان کرد: بازرسی‌هایی را در پایانه‌های مرزی پیش‌بینی کرده‌ایم و تیم‌های مختلف در این بخش مستقر شده‌اند و هیئت نظارت توسط استاندار و وزارت راه و شهرسازی مستقر  شده تا به شکایات در این بخش پاسخ داده شود.

او بیان کرد: بیش از ۵۰ درصد از  تردد‌ها از مرز مهران است؛ بنابراین مسئولیت امور و فعالیت تمامی بخش حمل‌ونقل در این مرز سنگین‌تر است و امیدواریم بتوانیم خدمت‌رسانی بهتری را به زائران ارائه کنیم.

خبرنگار: محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار