بهروز آذر گفت: رئیس‌جمهور به تمام وزیران تاکید دارند که در ترکیب شورای معاونین حتما از ظرفیت زنان، جوانان و اقوام استفاده شود.

زهرا بهروز آذر اظهار کرد: رئیس جمهور و اعضای شورای راهبری، دولت را فقط هیأت وزیران در نظر نگرفته بودند. افزایش تعداد حضور زنان در دولت پیگیری می‌شود.

وی افزود: تاکنون خانم شینا انصاری رئیس سازمان محیط زیست، خانم فرزانه صادق در جایگاه وزارت راه و شهرسازی و بنده به عنوان معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور؛ سه نفر خانمی هستیم که در کابینه حضور داریم و انشاءالله اخبار خوشی در روز‌های آتی خواهیم داشت.

بهروز آذر گفت: تأکید رئیس جمهور و معاون اول به تمام وزیران است که در ترکیب شورای معاونین خودشان حتما از ظرفیت زنان و جوانان  و اقوام استفاده شود؛ در این مسیر پیشنهاد شده است، مشابه فرایند معرفی وزرا، کارگروه‌های تخصصی در دستگاه‌ها ایجاد و فرایند انتصابات  به صورت تخصصی و مبتنی بر شایستگی‌ها صورت گیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۲۴ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
خیلی خوب .چون خانمها از دعوا.خوششون نمیاد وجربزه مردها رو ندارند هرچی بهشون ابلاغ بشه میگن چشم این جوری کارها بهتر جلو می‌ره.مردها هم که به زنها نمی‌توانند بگن نه از این حیث هم بهتر .مگه نه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
زنی که تخصص وتجربه وکار آیی داشته باشد نه این که به خاطر آمار زن ومردی و خوشبینی به خودتان ویا پرستیژویا راضی بودن زنان عمل کنید
آخرین اخبار