معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دستگاه‌های مجری موظفند با سرشبکه‌هایی که کودکان کار را سر خیابان‌ها می‌آورند و هدایت می‌کنند برخورد کنند.

اکبر پورات در کمیته ساماندهی متکدیان و کودکان کار استان بوشهر اظهار داشت: همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان در زمینه ساماندهی متکدیان و کودکان کار و خیابان ضروری است و باید در راستای حل این موضوع با جدیت به وظایف خود عمل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با برشمردن مسائل و مشکلات ناشی از پدیده تکدی‌گری تصریح کرد: حل موضوع تکدی‌گری منوط به استفاده بیشتر از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و همکاری آنها با این کمیته است.

وی گفت: فرهنگ سازی و نحوه کمک رسانی به افراد نیازمند، نقش رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در زمینه ساماندهی متکدیان و کودکان کار بسیار موثر است.

پورات عنوان کرد: در برنامه ریزی کوتاه مدت با همکاری و حمایت مشارکت‌های اجتماعی در نظر داریم در مرحله نخست اقداماتی در زمینه ساماندهی کودکان کار انجام دهیم که تغییر چهره شهر محسوس شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: دستگاه‌های مجری موظفند با سرشبکه‌هایی که این کودکان را استثمار می‌کنند و در شهرستان‌ها جذب می‌کنند و با پرداخت مبلغ ناچیزی این کودکان را سر خیابان‌ها می‌آورند و هدایت می‌کنند برخورد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.