معاون اداره کل صمت جنوب کرمان گفت: با هدف نظارت بر اصناف و کنترل بازار، گشت مشترکی برگزار و با چندین واحد صنفی متخلف برخورد قاطع شد.

در قالب گشت مشترک تنظیم بازار برای نظارت بر بازار و اصناف شهرستان جیرفت با حضور معاون بازرگانی و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار و رئیس اداره تعزیرات حکومتی، رئیس اداره اماکن نیروی انتظامی و بازرسان اتاق اصناف شهرستان جیرفت در سه تیم از بازار جیرفت بازرسی شد.

معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در حاشیه این بازرسی اظهار داشت: با توجه به نارضایتی مردم و با هدف نظارت بر اصناف و کنترل بازار گشت مشترکی برگزار و با چندین واحد صنفی متخلف برخورد قانونی قاطع شد.

محسن مشایخی افزود: در این گشت مشترک از ۶۰ واحد صنفی میوه فروش و آرایشگر مردانه بازدید و طی این بازرسی برای ۲۵ واحد صنفی پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه با هر گونه تخلف واحد‌های صنفی به شدت برخورد می‌شود، تصریح کرد: در این گشت مشترک ۴ واحد صنفی آرایشگاه مردانه پلمب شد.

مشایخی با اعلام اینکه بازرسی و نظارت بر بازار به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل ادامه دارد، بیان کرد: طی هفته گذشته در همین زمینه نیز ۴ واحد صنفی آرایشگاه زنانه، ۲ واحد صنفی پوشاک زنانه، یک واحد صنفی کافی شاپ و ۳ نمایشگاه خودرو پلمب شده اند که نشان دهنده عزم جدی برای مقابله با متخلفان بازار است.

وی از شهروندان جنوب استان کرمان خواست، برای کنترل و تنظیم بازار با اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان همکاری کنند.

مشایخی تاکید کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد‌های صنفی می‌توانند با مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت و معاونت بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان واقع در خیابان امداد و یا به صورت غیر حضوری از طرق سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا آدرس اینترنتی www.۱۲۴.ir تخلف احتمالی را گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار