مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی قیمت مصوب نان در استان را اعلام کرد.

 
 

صادقی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت:  پیرو جلسه کارگروه آرد و نان خراسان جنوبی در ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ قیمت نان در استان به مقدار ۲۵ درصد افزایش یافت.

او افزود: بر این اساس نان لواش ماشینی اتومات نوع یک ۸۷۵ تومان و نوع دو  هزار و ۱۲۵ تومان، لواش سنتی و لواش ماشینی دوار نوع یک هزار تومان و نوع دو هزار و ۲۵۰ تومان، تافتون و بربری ماشینی نوع یک ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و نوع دو ۲ هزار و ۷۵۰ تومان، تافتون و بربری سنتی ۲ هزار و ۶۲۵ تومان و نوع دو ۲ هزار و ۷۵۰، تافتون ماشینی انبوه پز نوع یک ۴ هزار تومان و نوع دو ۴ هزار و ۳۷۵ تومان، سنگک ماشینی و نان ریزشی نوع یک ۲ هزار تومان و نوع دو ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، سنگک سنتی نوع یک  ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و نوع دو ۳ هزار تومان است. 


بیشتر بخوانید


 صادقی با اشاره به اینکه قیمت نان در استان از مرداد پارسال تغییری نداشته است بیان کرد: افزایش هزینه‌های نانوایی از جمله دستمزد نیروی کار، هزینه‌های آب، برق، سوخت و همچنین اجاره نانوایی‌ها از جمله دلایل افزایش قیمت نان در استان است.  

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی توصیه کرد فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی نظارت دقیق و مستمر بر فعالیت نانوایی‌ها برای کیفیت پخت نان داشته باشند.  

او ادامه داد: اگر مردم از نانوایی‌های استان تخلفی مشاهده کردند موضوع را به سامانه ۱۲۴ که متعلق  به بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان است اطلاع دهند.

برچسب ها: قیمت نان ، نرخ مصوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.