مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از اجرای بیش از ۱۲ هزار واحد مسکن در طرح نهضت ملی مسکن زاهدان خبر داد.

خلیل احمد سلامی در حاشیه بازدید نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار از واحدی‌های در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن زاهدان، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در دست ساخت هست که از این تعداد سه هزار و ۵۰۰ واحد در حوزه آرمان شهر و بیش از هشت هزار و ۵۰۰ واحد نیز در شهرک تفتان این شهرستان در حال ساخت است.

وی ادامه داد: این تعداد واحد مسکن توسط ۵۵ تعاونی مسکن و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان در دست ساخت بوده که براساس آخرین اطلاعات، طرح‌های آرمان شهر با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و شهرک تفتان نیز بین پنج تا هشتاد درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل هستند و هم اکنون بیش از ۵۰ درصد از مالکان واحد‌های مسکن آرمان شهر در منزل خود ساکن شده‌اند.

اجرای بیش از ۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در جنوب سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اشاره به آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در جنوب استان، بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۲ هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن در جنوب سیستان و بلوچستان در دست ساخت است.

آیت‌الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه درسیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان به همراه محمد کرمی، استاندار و هیات همراه، در بازدید از طرح نهضت ملی مسکن مرکز استان، آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در این کلان شهر را مورد ارزیابی قرار دادند و از تلاش‌های عوامل اجرایی تشکر و قدردانی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار