اسماعیلی گفت: بهترین قالبی که می‌تواند به خانه دار شدن جوانان کمک کند ،حمایت مالی از تعاونی‌های مسکن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان امروز در دیدار با مدیران و مسئولان جامعه تعاون استان کرمان گفت: مردم با مشاهده فعالیت‌های مثبت تعاونی‌ها به سرمایه گذاری در این بخش توجه نشان می‌دهند و در این صورت، شاهد جهشی بزرگ در بخش تعاون خواهیم بود.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان افزود: از مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان انتظار داریم که با یک بازنگری جدید در تعاونی‌ها، مدیران فرسوده، ناکارآمد و سیاسی را از چرخه مدیریت در تعاونی‌ها حذف کنند.

او ادامه داد: ناتوانی بخش تعاون در تجمیع سرمایه‌های سرگردان جامعه، مدیریت فرسوده و ضعیف، نقص در قوانین و مقررات بخش تعاون، و بعضا نظارت ضعیف دولت بر تعاونی‌ها، مهمترین نقاط ضعف بخش تعاون در استان کرمان است.

در این جلسه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از کسب رتبه برتر اتاق تعاون کرمان در کشور خبر داد و گفت: کسب این رتبه برای نخستین بار در تاریخ تعاون استان کرمان بدست آمده و این مهم بدون تلاش همه فعالان بخش تعاون استان کرمان محقق نمی شد.

رضا اسماعیلی با اشاره به کارکرد‌های اقتصادی – اجتماعی و سیاسی بخش تعاون، گفت: حمایت از دهک‌های پایین جامعه و حمایت از جوانان در تشکیل تعاونی‌ها، مهمترین فعالیت‌های دولت در بخش کارکرد اقتصادی تعاون بوده است.

اوبا بیان اینکه؛ بهترین قالبی که می‌تواند به خانه دار شدن جوانان کمک کند حمایت مالی از تعاونی‌های مسکن است، گفت: متأسفانه هم اکنون فقط یک و نیم درصد از سهم بازار مسکن در بخش تعاون است که این مقدار باید افزایش یابد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار