در پانصد و هشتاد و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فارس، مشکلات ۱۷ واحد تولیدی و اقتصادی استان بررسی و مرتفع شد.

پانصد و هشتاد نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و حضور دستگاه‌های ذیربط استانی، مدیران عامل بانک‌ها و مدیران بنگاه‌های اقتصادی در خصوص تعیین تکلیف بدهی و ... به منظور بررسی، تبادل نظر و هماهنگی برای حل و فصل مشکلات و موانع فراروی واحدهای تولیدی در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس درحاشیه این نشست با اشاره به ضرورت تقویت خروجی مصوبات این کارگروه گفت: در این جلسه مصوبات ۱۴ واحد تولیدی و اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و مشکلات ۳ بنگاه اقتصادی تولید کاشی و سرامیک، تجهیزات مخابراتی، گاوداری و ... بررسی و راهکارهای لازم در خصوص رفع مشکلات ارائه شد.

حمیدرضا ایزدی با تاکید بر اینکه توجه به بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی و رفع موانع آن‌ها از جمله اقدامات موثر در رشد تولید است، افزود: فعالیت و تلاش اعضای کارگروه تسهیل در راستای رفع موانع، رشد تولید، حمایت از دانش‌بنیان‌ها، تامین زیرساخت‌ها و خدمات‌دهی به واحدهای تولیدی و اقتصادی در استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار