مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت: امسال ۲۵۰ مدرسه در مناطق کمتر برخوردار سطح شهر در قالب طرح شهید عجمیان بهسازی و نوسازی می‌شوند.

علی رضا رحیمی،مدیرکل آموزش و پرورش قم  در نشست هم‌اندیشی طرح شهید عجمیان با بیان اینکه امسال برای دومین سال پیاپی طرح نوسازی و شاداب‌سازی مدارس کمتر برخوردار با مشارکت گروه‌های جهادی در حال اجراست گفت: قرار است ۱۱ هزار کلاس درس در کل کشور، نوسازی و بهسازی شود.

وی هدف از اجرای این طرح را توسعه عدالت آموزشی برابر عنوان کرد و گفت: سال گذشته نوسازی ۳۰۰ مدرسه در سطح استان قم در قالب طرح شهید عجمیان، هدف گذاری شده بود که در نهایت ۲۵۰ مدرسه نوسازی شد و در اختیار دانش آموزان و اولیا مدارس قرار گرفت که امسال هم همین تعداد مدرسه برای بهسازی پیش بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به ایام برگزاری راهپیمایی باشکوه اربعین گفت: در حال حاضر بسیاری از گروه‌های جهادی در مسیر راهپیمایی اربعین و طریق الحسین در حال خدمت رسانی هستند و پس از اربعین حسینی این گروه‌های جهادی با تمام توان نسبت به نوسازی مدارس اقدام می‌کنند.

رحیمی افزود: گروه‌های جهادی و علاقه‌مندان به مشارکت در نوسازی و بهسازی مدارس می‌توانند به مدارس مورد نظر خود مراجعه و یا در تارنمای قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر به نشانی www.etnab.ir ثبت نام کنند.

در این نشست همچنین از سه تن از برگزیدگان جشنواره ملی معلمان جهادی با اهدا لوحی قدردانی شد.

گفتنی است روح الله عجمیان بسیجی شهیدی است که آبان ماه سال ۱۴۰۱ در درگیری با اغتشاشگران و آشوبگران در آزادراه تهران - کرج با ضربات متعدد چاقو و سنگ به شهادت رسید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار