تهیه‌کننده سریال «غریبه» گفت: این سریال در ژانر امنیتی ساخته شده است و به موضوع باند‌های قاچاق دارو اختصاص دارد.

با پایان یافتن سریال «سرزمین مادری»، از شنبه ۲۷ مردادماه، سریال «غریبه» به‌کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی، روی آنتن شبکه سه سیما رفت. این مجموعه نمایشی که تولید مرکز سیمافیلم است، در ۳۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه شده است و بازیگرانی، چون پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی، پورانداخت مهیمن، محیا دهقانی، هلن نقی‌لو و رضا فیاضی در آن ایفای نقش می‌کنند.

جواد فرحانی، تهیه‌کننده سریال «غریبه» جزئیات بیشتری از سریال تازه تلویزیون برمی‌شمرد و می‌گوید: «غریبه» در ژانر امنیتی ساخته شده و به موضوع قاچاق و باند‌های قاچاق دارو اختصاص دارد. البته در دل خود قصه‌ای عاشقانه را نیز روایت می‌کند و وجه درام پررنگی دارد.

غریبه

وی می‌افزاید: این سریال که مراحل تولید آن از سال گذشته آغاز شد و حدود یک سال به‌طول انجامید، در لوکیشن‌هایی در داخل و خارج از کشور ضبط شده است.

این تهیه‌کننده در پاسخ به سؤالی درباره جذابیت و وجه تمایز این سریال با دیگر سریال‌های ساخته‌شده در ژانر امنیتی توضیح می‌دهد: «غریبه» سوژه‌ای بکر دارد و روند داستان به‌گونه‌ای شکل می‌گیرد که در کنار پیگیری صرف یک پرونده امنیتی یا پلیسی، داستانی اثرگذار از جریان پیوسته زندگی شخصیت‌ها را نیز روایت کند.   

فرحانی درباره چالش سریال «غریبه» برای خودش به‌عنوان یک تهیه‌کننده در قیاس با دیگر آثارش، توضیح می‌دهد: پیش از هرچیزی، قصه برای من بسیار اهمیت داشت و ان‌شاءالله مخاطبان تلویزیون را هم درگیر و باخود همراه می‌کند.

وی ادامه می‌دهد: «غریبه» دست روی پرونده قاچاق دارو‌های بیماران پروانه‌ای گذاشته است که در برخی مقاطع زمانی در گذشته، اخباری از کمبود این دارو به‌علت قاچاق ناجوانمردانه به خارج از کشور به گوشمان می‌رسید. در لایه‌های زیرین داستان این سریال، نوعی اطلاع‌رسانی و آگاهی‌دهی به مخاطبان درباره تهیه دارو و... نیز ارائه می‌شود.

منبع: صدا و سیما 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار