فرمانده انتظامی خلخال از دستگیری کلاهبرداران سریالی معاملات دام و احشام در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید هادی موسوی گفت: در پی وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از دامداران در این شهرستان و به روش پرداخت بیعانه به مالباختگان در زمان معامله دام، شناسایی و دستگیری مجرمان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی خلخال اظهار کرد: با انجام کارهای فنی و پلیسی مشخص شد که ۲ نفر از افراد غیربومی با استفاده از یک دستگاه خودرو و با مراجعه به میادین دواب این شهرستان و همچنین معرفی خود به عنوان کارمند دولت و ایجاد اطمینان به مالباختگان اقدام به معامله و خرید احشام نموده و رسید جعلی واریز وجه از طریق سامانه همراه بانک را به مالباختگان نشان داده و اقدام به خرید احشام می‌کردند.

 

سرهنگ موسوی اضافه کرد: کلاهبرداران برای دستیابی به اهداف خود اقدام به دادن رسید جعلی واریز وجه از طریق سامانه همراه بانک به مال باختگان، کرده و فروشندگان به تصور واقعی بودن رسید احشام را تحویل کلاهبرداران می کردند.

 

وی افزود: پس از گذشت مدتی از معامله و زمانی که فروشندگان دام متوجه عدم‌ واریز وجه مورد معامله به حساب خود می‌شدند، متوجه کلاهبرداری بودن معامله می‌شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال اضافه کرد: پلیس خلخال با هماهنگی مرجع قضایی و با تعقیب و مراقبت‌های انجام شده متهمان را در یک اقدام هماهنگ و غافلگیر کننده و در حین معامله دستگیر کرد و خودرو مورد استفاده متهمان نیز توقیف شد.

 

سرهنگ موسوی گفت: با دستگیری متهمان سه مورد معامله کلاهبرداری به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار