برای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان، ۲ بازیکن جدید دیگر از تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان به بدنه این تیم اضافه شدند.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه که نخستین سال حضور خود در لیگ جام آزادگان را تجربه خواهد کرد دست به تغییرات گسترده‌ای در کادر فنی و مدیریتی این باشگاه زده است.

این تیم که هفته گذشته از ۱۰ بازیکن جدید خود رونمایی کرد این بار نیز اقدام به جذب ۲ بازیکن جدید از لیگ برتر برای پست‌های دفاع و دروازه خود کرده است.

براساس این گزارش، امین کعبی مدافع گلزن تیم نفت مسجد سلیمان و علی محسن زاده دروازبان سابق تیم‌های پرسپولیس، نفت مسجدسلیمان و هوادار تهران در لیگ برتر روز گذشته با قراردادی رسمی به تیم بعثت کرمانشاه پیوستند.

همچنین باشگاه بعثت قرارداد سجاد سیاه کمری کاپیتان باتجربه این تیم را نیز به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد تا این بازیکن چهاردهمین سال حضور را در این باشگاه تجربه کند.

باشگاه بعثت کرمانشاه پیشتر محمد بیرانوند بازیکن و ایمان شوریابی کاپیتان فصل گذشته تیم آریو اسلام شهر، مهدی خلج وینگر فصل گذشته تیم شاهین بندر عامری، یزدان کبیری نیا بازیکن فصل گذشته تیم صنعت نفت آبادان، یاسر عبادی و محمدرضا بالولی مدافعین فصل گذشته تیم کویر مقوا تهران، محمدرضا داوری بازیکن فصل گذشته سپیدرود رشت، مجتبی ممشلی کاپیتان سابق نساجی مازنداران، محمد غلامرضا بازیکن سابق تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شهرداری آستارا و مجتبی خسروی بازیکن تیم چادر ملو را نیز به خدمت گرفته است.

برچسب ها: تیم فوتبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.