هیات فوتبال فارس با شکست مقابل پالایش گاز ایلام به پایان راه خود رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کلاهی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان فارس گفت: در هفته ۱۰ و پایانی مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم هیات فوتبال فارس به میزبانی ورزشگاه حافظیه با ۴ گل مغلوب میهمانش پالایش گاز ایلام شد.

او افزود: هیات فوتبال فارس در نیمه نخست یک گل را از حریف دریافت کرد، اما در نیمه دوم پالایش گاز ایلام ۳ گل دیگر را نیز به ثمر رساند تا به پنجمین برد فصل خود دست یابد.

در پایان مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور نماینده فارس با ۱۰ شکست پیاپی، بدون برد، ۷۱ گل خورده، بدون گل زده و حتی کسب یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفت و برطبق قانون مسابقه به رقابت‌های دسته یک سقوط کرد تا پرونده کابوس بار هیات فوتبال فارس در لیگ برتر به پایان راه خود برسد.

در گروه دوم تیم‌های شهرداری سیرجان و وچان کردستان با ۲۸ و ۲۲ امتیاز در مکان‌های اول و دوم قرار گرفتند و مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور صعود کردند.

تیم‌های پالایش گاز ایلام، ملوان بندرانزلی، سارگل بوشهر و هیات فوتبال فارس هم در رده‌های سوم تا ششم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم فوتبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار