فرماندار شفت گفت: همزمان با هفته دولت ۳۶ پروژه عام المنفعه با اعتبار بیش از ۹۸ میلیارد تومان در شفت افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

مهدی نقدی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: طول مدت مدیریتی ریاست جمهوری شهید رجایی فقط ۲۸ روز بود، با اینکه سال‌ها از شهادت ایشان می‌گذرد اما اخلاق مدیریتی ایشان همچنان سرلوحه مدیران است.

فرماندار شفت ضمن یاد و خاطر شهدای خدمت با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی از جنس مردم برای مردم بود، گفت: همیشه برای رفع مشکلات ملت پیش قدم بود و برای مردم هیچگاه خسته نمی‌شد.

نقدی تصریح کرد: رفع مشکلات مردم و خدمت صادقانه برای مردم و در میان مردم و جهادی عمل کردن در تمامی حوزه‌ها، برای رئیس جمهور شهیدمان از جان خودش با ارزش تر بود.

وی افزود: بیش از ۴۵ سال از عمر با عزت نظام اسلامی می‌گذرد، اما دشمن از هیچ هجمه و تقابلی در مقابله با این نظام مقدس نگذشته، بلکه با تمام قوا و امکانات به دشمنی و توطئه پرداخته است.

نقدی با بیان اینکه دولت مردمی ایران قوی از زمانی که مسئولیت اجرایی کشور را عهده دار شد تلاش کرد تا با اقدامات و عملکردها امیدآفرینی را در مردم احیا کند، تصریح کرد: به عنوان یک مدیر تراز انقلابی این مسؤولیت امانتی است که باید این فرصت را برای خدمت صادقانه به مردم غنیمت بدانیم، مردم ایران بهترین ملت دنیا هستند.

فرماندار شفت در خصوص افتتاح پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان افزود: امسال همزمان با هفته دولت ۳۶ پروژه با اعتبار بیش از ۹۸ میلیارد تومان در شهرستان شفت به بهره‌برداری می‌رسد که نسبت به سال گذشت رشد داشته است.

وی تأکید کرد: پروژه‌های هفته دولت با هدف امیدآفرینی در خدمت به مردم قرار می‌گیرند، تمام تلاش دولتمردان این است که به عنوان خادم مردم، بتوانند شور و نشاط را به آنها هدیه کنند.

نقدی با بیان اینکه در هفته دولت ۳۶ پروژه عام المنفعه در شهرستان شفت به بهره برداری می‌رسد، اضافه کرد: این برنامه‌ها در راستای امیدآفرینی در بین مردم جامعه اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد بیش از ۲۵ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از ۷۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود، افزود: امیدآفرینی، حفظ آرامش روانی و درک واقع بینانه برای مردم و تبیین وضعیت کشور در شرایط امروزی از انتظاراتی است که مدیران همواره به ویژه در هفته دولت باید مد نظر داشته باشند.

فرماندار شفت حضور و شرکت مدیران در برنامه‌های هفته دولت را ضروری دانست و تصریح کرد: در این هفته برنامه‌هایی همچون غبار روبی مزار شهدا، میز خدمت و افتتاح پروژه‌های عمرانی خدماتی و … برگزار خواهد شد.

منبع:مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.