فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲۱۱ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۲۳۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۷ هزار قرص روانگرادان در اجرای طرح آرامش با رویکرد پاکسازی نقاط آلوده به موادمخدر در سطح استان خبر داد.

سردار حیدر سوسنی از اجرای طرح آرامش با رویکرد پاکسازی نقاط و محلات آلوده به موادمخدر به مدت ۷۲ ساعت همزمان در سطح استان خبر داد و بیان داشت: این طرح با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان ها، با رصد اطلاعاتی و شناسایی عوامل توزیع مواد مخدر در مناطق اجرا شد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های تابعه به صورت هماهنگ با اجرای عملیات‌های مختلف در مدت اجرای این طرح ۲۱۱ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر، ۲۳۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی، ۱۷ هزار قرص روانگرادان کشف و ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متعلق به متهمان را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: معتادان جمع آوری شده برای سیر مراحل بازپروری به مراکز ترک اعتیاد معرفی و متهمان دستگیر شده نیز برای انجام اقدامات قانونی و تحقیقات بیشتر به مرکز پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.