رنجبر نماینده موافق برنامه پیشنهادی وزیر راه و شهرسازی گفت: تعامل سازنده با دولت جدید از نکات مهم رهبر انقلاب بوده است همه کمک کنند که رئیس جمهور بتواند وظایفی را که در قبال کشور دارد انجام بدهد.

رنجبر نماینده مردم کرمانشاه و موافق برنامه پیشنهادی وزیر راه و شهرسازی گفت: نکته مهم اینجاست، نمایندگان محترم ملت اگر ما توانستیم جوری رفتار کنیم که رئیس جمهور موفق بشود این موفقیت همه ماست پیروزی او پیروزی همه ماست. این را باید واقعاً از بن دندان باور کنیم. 

وی ادامه داد: معظم له می‌فرمایند هرچه زودتر کابینه پیشنهادی بعد از کار‌هایی که باید انجام گیرد تصویب بشود و دولت مشغول کار بشود این برای کشور بهتر است. ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری برای افراد کابینه مطرح می‌فرمایند امین بودن، صادق، متدین از بن دندان معتقد به جمهوری اسلامی، امید به آینده داشتن و اشتهار به پاکدستی است. رئیس جمهور محترم آقای دکتر پزشکیان هم بر تخصص و کار کارشناسی و تعهد و پاکدستی در برنامه ارائه شده و در مناظرات و در سخنانشان تاکیدات فراوانی داشتند. 

رنجبر ادامه داد: نگاه خوب و کارشناسی به اسناد بالادستی در برنامه سرکار خانم مهندس صادق مورد تأکید و از ویژگی‌های خوب این برنامه است همه ما می‌دانیم و شما بهتر از بنده می‌دانید که نیمی از جمعیت این کشور قریب به نیمی از جمعیت جامعه زنان محترم است رئیس جمهور اگر امروز زن مسلمان کاردان و کاربلد و متخصصی را برای وزارتخانه با اهمیت راه و شهرسازی معرفی کرده است ستودنی‌ست. 

وی افزود: آن‌هایی که در آن سوی مرز‌های ما همواره شیطنت می‌کنند و علیه نظام یکی از اتهامات ما را در جمهوری اسلامی عدم توجه به زنان در سطوح مدیریتی جامعه میدانند  و انصافاً و اتفاقاً اینکه آقای رئیس جمهور با شجاعت این زن متخصص و کاربلد را برای این جایگاه مهم معرفی کرده است خط بطلانی است بر تخریب معاندینی که در آن سوی مرز‌ها هستند.

 رنجبر گفت: خانم مهندس‌ صادق از بدنه وزارت راه و شهرسازی است و تمامی سطوح مدیریتی این وزارتخانه را به صورت پله‌ای طی کرده است امروزه یکی از خصوصیات مهم سازمان یادگیرنده در علم مدیریت تلفیق دانش و تجربه است که به حمدالله خانم مهندس صادق این دو ویژگی را دارا می‌باشند.

این نماینده موافق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی ادامه داد:  جسارت و شجاعت ایشان به عنوان یادگار ارزشمند شهید در دفاع از حقوق حقه مردم در راه و شهرسازی ستودنی و قابل توجه است نگاهی عدالت محور در برنامه به تمامی استان‌ها علی‌الخصوص مناطق محروم دارند و برای ساماندهی به وضعیت راه‌های ارتباطی و ناگهان ریلی کشور در برنامه ایشان تاکیدات فراوانی شده است.

وی گفت:  نباید همه تقصیر‌ها و کمبود‌ها اگر تحقق پیدا نکرده است به گردن خانم مهندس صادق بیندازیم به عنوان فردی که سال‌ها مدیر اجرایی بوده‌ام و در سطح شهر‌ها و روستا‌ها در استان کرمانشاه با این کمبود‌ها و مشکلات آشنایی دارم برای برونرفت از این مشکلات و حل نسبی بحران شهری اعتقاد دارم با رای اعتماد بالا به خانم مهندس صادق می‌توانیم گامی صحیح و محکم را برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار