پرواز رفت و برگشت در مسیر بیرجند - نجف و بالعکس ویژه اربعین از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند برقرار شد.

طهماسبی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و برگزاری جلسه با رئیس سازمان هواپیمایی کشور قول برقراری پرواز اربعین از فرودگاه بیرجند داده شد و شرکت هواپیمایی کاسپین برای برقراری پرواز معرفی شد.  

او افزود: طبق اعلام هواپیمایی کاسپین پرواز رفت بیرجند به نجف یکم شهریور برنامه ریزی شده است که پس از اخذ مجوز‌های لازم تا اواخر وقت اداری امروز دوشنبه بر روی سیستم فروش برای خرید زائرین قابل دسترس خواهد بود.

طهماسبی بیان کرد: پرواز برگشت نجف به بیرجند برای هشتم شهریور برنامه ریزی شده است و ساعت دقیق پرواز‌های یاد شده بعدا اعلام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با قدردانی از پیگیری‌های نماینده مردم قائنات و زیرکوه و نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: زائرین برای تهیه بلیت باید از طریق سایت شرکت هواپیمایی کاسپین به آدرس https://www.caspianairlines.com یا از طریق آژانس‌های هواپیمایی فعال در استان اقدام کنند.  

او ادامه داد: نرخ پرواز رفت و برگشت براساس نرخ مصوب خواهد بود.  

طهماسبی اظهار کرد: همچنین پرواز تهران به بیرجند یکم شهریور و پرواز بیرجند به تهران هشتم شهریور توسط ایرلاین یاد شده برقرار خواهد شد که مسافران می توانند از این دو پرواز فوق العاده نیز استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار