میبدی گفت: باید ساز و کاری وجود داشته باشد که کادر درمان از سیستم دولتی به بخش خصوصی و یا خارج از کشور نروند.  

سید جلیل میرمحمد میبدی نماینده موافق کابینه دولت چهاردهم گفت: برنامه آقای پزشکیان برنامه هفتم سیاست‌های ابلاغی کل نظام است و دوستانی که می‌گویند ایشان برنامه ندارد باید بدانند که او یکی از جامع‌ترین برنامه‌ها را دارد، بسیاری از دغدغه‌هایی که نمایندگان مجلس دارند در دل انجام همین برنامه نهفته است.

میبدی ادامه داد: دولت آقای پزشکیان دولت وفاق ملی نام دارد و به این معنا نیست که می‌خواهد سهم‌خواهی کند. مگر بدنه دولت فقط از وزرا تشکیل می‌شود؟ دولت بسیار فراگیرتر از این صحبت‌ها است و قطعاً رئیس‌جمهور از همه ظرفیت‌های نظام در ساختار قوه مجریه استفاده خواهد کرد. 

نماینده موافق کابینه دولت چهاردهم افزود: ما باید به جای تذکر به رئیس‌جمهور از ایشان تشکر کنیم چرا که اکنون یک محوریتی به نام برنامه هفتم و اسناد بالادستی نظام پیش روی ما قرار دارد؛ و معتقدم رئیس‌جمهور با همین صداقتی که نشان داده حتماً به برنامه‌ها عمل خواهد کرد. 

میبدی اضافه کرد: آقای پزشکیان؛ اکنون روی سخنم با شماست؛ نظام سلامت پاشنه آشیل دولت جنابعالی است چرا که قول‌ها و وعده‌های شما در این حوزه جلوی چشم همگان قرار دارد و باید توجه به عدالت مبنای کار شما باشد.

این نماینده مجلس گفت: آنچه که بنده در برنامه‌های شما کمتر دیدم و یا بعضاً ندیدم بروزرسانی شبکه بهداشت کشور بود در حالی که این امر یکی از اولویت‌های اساسی کشور ما است. 

وی افزود: باید ساز و کاری وجود داشته باشد که کادر درمان از سیستم دولتی به بخش خصوصی و یا خارج از کشور نروند. 

میبدی گفت: نوری قزلجه یکی از کسانی است که در شاخه کشاورزی بسیار توانمند است و معتقدم که با حضور ایشان اتفاقات بسیار مبارکی خواهد افتاد. 

این نمیانده موافق ادامه داد: همچنین ساماندهی اتباع مطالبه مردم است. حمایت از ورزش خصوصا در شهر‌ها و روستا‌های کوچک و تعیین تکلیف نیرو‌های شرکتی نیز از مطالبه‌های به حقی است که باید در دستور کار شما قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: آقای پزشکیان ما همه جوره به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید وعده‌ها و خواسته‌های خود را به خوبی محقق کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار