به مناسبت سالروز ورود آزادگان به آغوش گرم ایران اسلامی، آیین تجلیل ازآزادگان سرافراز بخش یزدان آبادِ زرند با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

حجت الاسلام عربزاده امام جمعه بخش یزدان آباد در مراسم تجلیل از اسوه‌های صبر و مقاومتِ  این بخش خطاب به آن ها گفت: جانبارانِ سرافراز اسلام، ایستادگی و مقاومت شما مقاومان صبور، درطول سال‌های سخت اسارت ملت ایران را روسفید و سربلند کرد.

وی افزود: اجر این محنت‌ها و سختی‌ها را فقط شکرگزاری خداوند متعال می تواند بدهد؛ اما در عین حال حقیر هم به نمایندگی ازمردم بخش یزدان آباد، سالروز ورود شکوهمندانه شما را به میهن گرامی می دارم و به فرموده امام خامنه‌ای (مدظله العالی) این فداکاری‌ها را فراموش نمی‌کنیم.

امام جمعه یزدان آباد تصریح کرد: در عظمت مقام شما اکتفا می کنم به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: مرارت‌ها و سختی‌های دوران اسارت، روحیه و اراده‌ی آزادگان را برای پیشرفت به سمت اهداف انقلاب آماده و قوی کرده است. 

وی بیان داشت: آزادگان در زمره‌ بهترین سربازان انقلاب، آزموده‌ترین فرزندان این ملت و شایسته‌ترین افراد برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و مورد امید و اعتماد نظام محسوب می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.