محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به اتفاق برخی از مسئولان از روند خدمات رسانی به زائران پاکستانی در موکب ماهان بازدید کرد.

محمدمهدی فداکار امروز پنج‌شنبه ۲۵ مرداد در بازدید از موکب ماهان با قدردانی از دست‌اندرکاران راه‌اندازی موکب و خدمت‌رسانی به زوار پاکستانی اربعین گفت: شهرداری کرمان که پارسال در مرز ریمدان خدمات‌دهی می‌کرد، امسال به کمک موکب ماهان آمده است و ظرفیت‌های خود را برای زوار پاکستانی ارائه می‌کند.   

استاندار کرمان در این بازدید، زیرساخت‌های موکب و خدمات‌دهی به زائران را از جمله اسکان، پذیرایی، آبرسانی، سوخت خودروها، حمل و نقل و بهداشت موکب را مورد بررسی قرار داد و هماهنگی‌ها برای ارائه مناسبت خدمات انجام شد. 

وی افزود: موکب ماهان برای خدمت‌رسانی به زوار پاکستانی اربعین حسینی در ستاد عتبات ثبت شده  است و هیئت امنا و ساختار مشخصی دارد و حمایت‌ها و پشتیانی از آن صورت می‌گیرد. 

فداکار عنوان کرد: نیمی از زائران پیاده‌روی اربعین امسال با خودرو‌های شخصی به مرز‌ها عزیمت کردند و این مسئله بار ناوگان حمل و نقل عمومی را کمتر می‌کند. 

استاندار کرمان گفت: تمهیدات لازم برای حمل و نقل ریلی و هوایی زائران کرمانی اربعین نیز دیده شده است. 

فداکار بیان کرد: برای حجم بالای زائران در زمان برگشت نیز تدابیر در حال انجام است. 

استاندار کرمان در خصوص پیاده‌روی جاماندگان اربعین گفت: در هر شهر فقط یک مسیر برای پیاده‌روی جاماندگان اربعین مشخص شده است که در شهر کرمان مسیر کرمان به حرم مطهر امام‌زاده حسین (ع) جوپار خواهد بود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار