چهارمین همایش ملی قرض نیکو با محوریت الگوی مطلوب تجهیز منابع قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت در همدان برگزار شد.

صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با هدف کمک به قشر‌های کم برخوردار جامعه و رفع برخی مشکلات آنان، مانند خرید و تعمیر مسکن، ازدواج، درمان و اشتغال از طریق وام‌های قرض‌الحسنه تأسیس شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان گفت: با سپرده‌گذاری مردم در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، کل منابع در این استان صرف پرداخت تسهیلات به نیازمندان می‌شود.

حسن نعمتی افزود: هر چه این سپرده‌گذاری بیشتر باشد، تسهیلات بیشتری در اختیار نیازمندان استان قرار خواهد گرفت.

او همچنین گفت: یکی از طرح‌های ویژه این صندوق قرض ماندگار است که به منظور اجرای مناسب این طرح، چهارمین همایش ملی قرض نیکو با محوریت الگوی مطلوب تجهیز منابع قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت، برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان افزود: صندوق امداد ولایت بخشی از بدنه کمیته امداد است که در قالب اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه، خدمات‌رسانی می‌کند و ۷۵۰ خیر عضو این صندوق هستند.

صندوق قرض‌الحسنه خدمات غیرحضوری مانند همراه بانک، اینترنت بانک، تلفن بانک برای راحتی مشتریان خود و سهولت انجام عملیات‌های بانکی ارائه می‌دهد.

مشتریان می‌توانند برای افتتاح حساب، اطلاع از اخبار و انواع تسهیلات و دیگر خدمات بانکی، به سایت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به نشانی www.Sqev.ir مراجعه کنند.

برچسب ها: همایش ، صندوق ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.