رئیس هیات ورزش روستایی استان اردبیل گفت: همایش پیاده روی خانوادگی روستایی با عنوان «ورزش در آبادی» در اردبیل برگزار می‌شود.

علی تقی زاده گفت: این همایش با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و دفتر توسعه روستایی عشایری وزارت ورزش و جوانان و شورای شهر و شهرداری آراللو برگزار می‌شود.
رئیس هیات روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی استان اردبیل افزود: در راستای ترویج فرهنگی عمومی ورزش در روستا‌ها و همچنین ایجاد شور و نشاط در بین اهالی روستا‌ها و ترویج فرهنگ سلامتی این همایش برگزار می‌شود.
به گفته او، با هماهنگی‌هایی که از طرف دفتر توسعه روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان انجام گرفته هر هفته با شعار ورزش، سلامت و نشاط زندگی همایش پیاده‌روی در یکی از روستا‌ها در سراسر کشور برگزار و همزان از طریق شبکه استانی و ملی پخش زنده خواهد شد.
تقی زاده تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد که در راستای ترویج فرهنگ ورزش با رویکرد بازی‌های بومی محلی و همچنین در راستای نشاط و سلامت اهالی روستا برنامه‌های متنوع ورزشی را برگزار کنیم.
او گفت: به افراد شرکت کننده در این همایش از طرف اداره کل ورزش و جوانان وهیات روستایی استان به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.