مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: ۲۸ هزار زائر از ۱۶ مرداد تاکنون از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده‌اند در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۲۱ هزار و ۷۱۱ نفر بود.

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: تردد زائران از مرز تمرچین از ۱۶ مرداد ماه آغاز شده و شاهد افزایش تردد زائرین اربعین حسینی از پایانه مرزی تمرچین در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل هستیم.

وی اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته در مجموع چهار هزار و ۶۸۲ نفر از پایانه مرزی تمرچین تردد کردند که نسبت به مدت زمان سال قبل که چهار هزار و ۲۳۲ نفر بود، رشد ۱۰ درصدی دارد.

وی با اشاره به اینکه جریان تردد‌ها در تمرچین به سهولت و روان انجام می‌شود، ادامه داد: روز گذشته یک هزار و ۹۹۶ زائر به کشور وارد و ۲ هزار و ۶۸۶ زائر نیز از کشور خارج شدند که از نظر ورودی ۲۶ درصد افزایش و از نظر خروجی نیز یک درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی اضافه کرد: در این بازه زمانی هزار و ۲۱۷ زائر ایرانی وارد کشور شده و هزار و ۸۳۹ نفر زائر نیز از کشور به سمت عتبات عالیات تردد کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.