بیادی گفت: در هیچ دولتی انتخاب وزرا ربطی به شعار‌های انتخاباتی نداشته است و پزشکیان بیشتر از افراد مستقل در فهرست خود استفاده کرده است.

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی درباره فهرست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم بیان کرد: همانطور که می‌دانید سوابق اجرایی آقای پزشکیان در بدنه دولت زیاد نبوده است و بیشتر عمر کاری خود را در مجلس شورای اسلامی سپری نموده‌اند و نوعا نقش نظارتی داشته اند.

وی ادامه داد: حال که با توفیق الهی بعنوان رئیس جمهور وارد صحنه مدیریت اداره اجرایی کشور شده‌اند کار برایشان سخت و برای انتخاب نیرو‌های کارآمد سخت‌تر شده است.

وی درباره فهرست کنونی کابینه گفت: در هیچ دولتی انتخاب وزرا ربطی به وعده‌ها و شعار‌های انتخاباتی نداشته است شاید تنها فرقی که لیست وزرای پیشنهادی پزشکیان با دیگر رؤسای دولت‌های گذشته داشته، آن بوده که پزشکیان  بیشتر از افراد مستقل و متجرب استفاده کرده است‌ و با تفکری که او دارد بهتر از این هم توقع نمی‌رفت. 

بیادی درباره اصلاح طلب بودن کابینه کنونی گفت: همه این پنبه را باید از گوششان خارج کنند چرا که اصلاح طلب و اصولگرا وجود خارجی موثر ندارند و دیگر نخواهند داشت در حال حاظر باند‌های متصل به قدرت و ثروت هستند که اثرگذارند.

وی درباره واکنش مجلس به لیست پیشنهادی وزرا گفت: علیرغم احترام به قانون و حقوق نمایدگان مجلس باید ببینیم که چه کسانی فرمایشات مقام معظم رهبری را محقق می‌کند. ایشان فرمودند که موفقیت آقای پزشکیان موفقیت دیگر اجزای نظام است اگر ایشان موفق نشوند همه اجزای نظام دچار ضعف خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار