شیری از پخش بیش از ۱۸۰ هزار تن آسفالت در سه ماه گذشته در منطقه ۱۵ تهران خبر داد.

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ تهران با اشاره به اقدامات عمرانی مدیریت شهری منطقه طی سه سال گذشته گفت: تردد متراکم و پرشمار روزانه این منطقه، اهمیت فعالیت‌های عمرانی در زمینه بهسازی و نوسازی معابر را برای همه به ویژه افراد دارای معلولیت دوچندان کرده بود به همین سبب بهسازی آسفالت معابر، نوسازی پیاده رو‌ها و همچنین نوسازی جداول (کانیو، نهر) در اولویت کار معاونت عمران منطقه قرار گرفت.

وی با اشار به اینکه طی سه سال گذشته بیش از ۱۸۰ هزار تن آسفالت در معابر باب الرضای پایتخت پخش شد افزود: در نهضت آسفالت در سطح معابر، مدارس، بازار‌های میوه و تره بار و … در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۱هزار تن آسفالت در کوچه و خیابان‌های نواحی هفتگانه پخش شد که ضمن پخش آسفالت به میزان مجموع ۶ سال گذشته، با اختلاف چشمگیر رتبه نخست شهر تهران را نیز کسب کردیم.

شهردار منطقه۱۵ اضافه کرد: همچنین به منظورتسهیل در عبور عابرین پیاده، ۵۶ هزار و ۱۵۵مترمربع پیاده رو‌سازی طی سه سال گذشته به اجرا درآمد که در این کار همه ضوابط از جمله مناسب‌سازی و مسیر معلولان در آن دیده شده است.

شیری در ادامه به طرح بهسازی انهار و رفع نقاط آبگیر در نواحی هفتگانه اشاره کرد و گفت: فرآیند عملیات جدول‌بندی معابر منطقه برحسب نوع جوی و معبر شامل، تک جدول، کانیو و نهر به منظور جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی، جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی معابر در فصل بارندگی، رفع مشکلات زیست محیطی، بهداشتی، بوی نامطبوع و هدایت آب‌های سطحی مناطق بالادست منطقه به اجرا درآمد.

وی در پایان اطهار کرد: ۶۰ هزار و ۲۳۴ متر طول بازسازی و بهسازی جدول در سطح محلات و نواحی باتوجه به بازدید‌های می‌دانی و درخواست‌های شهروندان طی مدت مذکور انجام شد.

برچسب ها: آسفالت ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار