فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بسیج یک تفکر و اندیشه‌ای است که انتهای آن حفظ نظام اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی است.

سردار نظری در جلسه‌ای که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، به مناسبت‌ها طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: یکی از اقشاری که درگیر این حوادث بود، خبرنگاران بودند. 


وی با اشاره به اینکه خبرنگاری شغل نیست و علاقه است، افزود: خبرنگاران خطرات روز‌ها و حوادث را درک کرده اند. 


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به جنگ‌های سخت، اقتصادی و ... علیه کشور ایران بیان داشت: هم اکنون نیز دشمن در حال جنگ علیه ما است و ۸۰ درصد کار دشمن جنگ رسانه‌ای و پمپاژ رسانه‌ای و ایجاد ناامیدی در بین جوانان ما است و اینجا وظیفه خبرنگار و اهالی رسانه را بیشتر می‌کند. 


وی تصریح کرد: بسیج یک تفکر و اندیشه‌ای است که انتهای آن حفظ نظام اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی است همان موضوعی که رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرده اند. 


سردار نظری تصریح کرد: هر کسی در هر ارگانی هر کاری با نیت خالص و برای مردم انجام دهد، فکر و اندیشه بسیجی است و شما باید آن را رسانه‌ای کنید. 


وی با اشاره به نقش تبیینی حضرت زینب (س) و امام سجاد در کربلا به نقش تبیینی خبرنگاران پرداخت و بیان داشت: این روز‌ها نیز یکی از مهم‌ترین برهه‌ها و زمان‌ها است. 


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به وعده صادق به وطیفه اهالی رسانه اشاره کرد و گفت: یکی از کار‌های اهالی رسانه این است که قدرت تشخیص و تحلیل را در بین جامعه و مردم بالا می برند.


وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از کار‌ها برعهده شما است، افزود: در بحث اطلاع رسانی خبرنگاران ما عمل کردند، آرامش و امنیت روانی را ایجاد کردند.


سردار نظری بیان داشت: شما خبرنگاران دریای متلاطمی را که دشمن ایجاد می‌کند تبدیل به آرامش می‌کنید.

در این مراسم از پوستر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، پوستر فصل بیداری تولید جدید گروه دراک (موسیقی) رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار