مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری گفت: جابه‌جایی زائران اتباع تنها از طریق ناوگان وارداتی خود کشور‌ها در اربعین انجام می‌شود.

جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه طبق برنامه ریزی و رایزنی های صورت گرفته با کشورهای پاکستان و افغانستان مقرر شده است که جابه‌جایی تمامی زائران این کشورها تنها از طریق ناوگان افغانستانی و پاکستانی صورت گیرد، گفت: زائران طبق دستورالعملی که صادر شده با توجه به ناوگانی که از کشورهای پاکستان و عراق وارد شده باید از طریق ناوگان کشورهای خود به مرزها منتقل شوند‌.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد زائران افعانستانی و پاکستانی  مقرر شده است که حتما در ویزای آنها قید شود که از ناوگان اتباع استفاده کنند.

مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری  توضیح داد: طبق رایزنی های صورت گرفته هزار دستگاه ناوگان عراقی وارد شده به کشور به بسیاری از  استان ها از جمله،  قم، ساری، اصفهان ، آذربایجان غربی و خوزستان ارسال شده است.

هدایتی اظهار کرد: ناوگان عراقی و ناوگان خودروهای اتباع به مرور وارد کشور می شود و نحوه پیش فروش بلیت ها به مرور و متناسب با زائران عرضه می شود.

خبرنگار: محبوبه کباری 

 

برچسب ها: اتوبوس ، حمل ونقل ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
خوش به حال عراقیا که تحریم نیستن و میتونن اتوبوسای توپ بخرن
آخرین اخبار